Fuel OptiMiser Fuel Saver 
محصولات ما
ساخته شده در ایالات متحده آمریکا
Our fuel saver is made in the USA
انگلیسی  اسپانیایی
خانه    چگونه کار میکند   خرید     تماس با ما   پرسش های متداول
 
پرسشهای متداول

پرسش:
چگونه بهینه ساز سوخت نصب کنیم؟
پاسخ:
نصب بهینه ساز سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری انجام می شود، چگونگی نصب این دستگاه در کاتالوگی کوچک به همراه هر دستگاه بهینه ساز موجود است، روش نصب دستگاه به این صورت است.
1. نزدیکترین خط ورود سوخت به کاربراتور یا انژکتور سوخت را بیابید.

نصب مگنتیک پلاس - مرحله اول

2. دو نیمه ی بهینه ساز سوخت را بر روی خط سوخت نصب کنید.

نصب مگنتیک پلاس - مرحله دوم

3. بست پلاستیکی را بر روی شیار دو نیمه قرار دهید بست ها را محکم کنید.

نصب مگنتیک پلاس - مرحله سوم

4. مرحله نصب قطعه به پایان رسیده است.

نصب مگنتیک پلاس - مرحله چهارم

اگر بهینه ساز سوخت به درستی نصب شده باشد نباید بر روی خط سوخت سر بخورد، در غیر این صورت بایستی یکی یا هر دوی لوله های لاستیکی را بر روی خط سوخت قبل از نصب بهینه ساز سوخت نصب کنید.
تصویه ی سوخت به وسیله ی میدان مغناطیسی قدرتمندی که توسط بهینه ساز سوخت صورت می گیرد باعث میشود سوخت خودروی شما کامل تر بسوزد، و هیچ تغییر ماندگاری را به جای نمی گذارد که باعث فک وارانتی خودروی شما بشود.
نکته محل نصب:
1. خودرو های کاربراتوری (بر روی لوله سوخت ورودی به کاربراتور با رعایت 3 سانتیمتر فاصله).
2. خودرو های انژکتوری (بروی لوله لاستیکی ورودی سوخت به ریل انژکتور با رعایت 3 سانتیمتر فاصله).
3. از نصب دستگاه بر روی لوله های فلزی خود داری گردد.
پرسش:
چگونه بهینه ساز سوخت را برروی خودروهای انژکتوری تنظیم کنیم؟
پاسخ:
ابتدا قطعه بهینه ساز مصرف سوخت را طبق اموزش گفته شده در بالا نصب می کنید.
قسمت بعد با خودروی (قطعه) نصب شده فاصله حدود 15 کیلومتر طی می کنید، بعد از این فاصله خودرو را متوقف می کنید و موتور را خاموش می کنید، پیاده می شوید و کاپوت ماشین را بالا می زنید و بست منفی باتری را با (اچال شماره 10 رینگی یا تخت) باز می کنید به مدت زمان 5 دقیقه می گذاریم بسته منفی باز باشد بعد از 5 دقیقه بسته منفی را در سر جای خود قرار می دهیم و مثل وضعیت اول محکم می کنید و کاپوت ماشین را می بندید، سپس سوار ماشین شده و موتور را روشن می کنید توجه کنید ماشین نباید حرکت کند یا در دنده باشد در (حالت توقف و ساکن) موتور را روشن می کنید (به هیچ عنوان موتور زیر بار کولر ماشین، بخاری ماشین و یا سیستمی باشد که باعث ایجاد فشار و بار بر روی موتور باشد، نباشد) و بعد از رعایت کردن شرایط بالا موتور ماشین را گاز می دهیم به طوری که دور موتور بر روی عدد 2000 دور باشد و به مدت 5 دقیقه ثابت دور موتور را نگه می دارید نه (دور موتور از روی عدد 2000 دور) بالا برود نه پایین و بعد از این مدت پای خود را از روی پدال گاز بر می داریم و موتور را به حالت اولیه رها می کنیم، حالا تنظیمات مربوطه به قطعه بهینه ساز مصرف سوخت تمام شده و شما می توانید با خاطری اسوده از اتومبیل خود استفاده کنید.
نکته اول:
1. تنظیمات گفته شده در بالا فقط جنبه یک تنظیم موتور ساده دارد و هیچ ضرر و اسیبی به موتور اتومبیل شما نمی رساند.
2. اگر طبق دستور تنظیم بالا عمل نکردید یا یک قسمت از کار را درست انجام ندادید باید (قطعه بهینه ساز مصرف سوخت) را از روی اتومبیل خود باز کنید و مسافت 30 کیلومتر را بپیمایید تا اطلاعات موتور به حالت اول برگردد و بعد دوباره طبق دستور نصب قطع عمل کنید و (قطعه بهینه ساز مصرف سوخت) را به طور صحیح نصب کنید و بعد دوباره طبق دستور عمل تنظیم موتور گفته شده در بالا عمل کنید تا به نتیچه مثبت و کارکرد دقیق قطعه برسید، در غیر این صورت هیچ جواب مثبتی نخواهید گرفت مهمترین نکته نصب این قطعه بر روی خودرو های انژکتوری دستور عمل تنظیم موتور بالا می باشد.
نکته دوم:
1. زمانی که 5 دقیقه بست منفی باتری را برمی داریم برای این کار است که در این مدت زمان ECU ماشین ریست شده و اطلاعات در مورد سوخت موقت پاک شده و اماده دریافت اطلاعات سوخت جدید که در اثر گذاری از قطعه بهینه ساز مصرف سوخت نصب شده بر روی موتور ماشین ایجاد می شود دریافت کند.
2. قسمت بعد که 5 دقیقه موتور را گاز می دهیم بر روی دور موتور ثابت 2000 دور، در این مدت زمان انژکتور های موتور سرد شده و اطلاعات سوخت جدید که در اثر تاثیر گذاری قطعه بهینه ساز مصرف سوخت نصب شده بر روی موتور ماشین ایجاد می شود در مرحله بالا که ECU ریست شده به جای اطلاعات قبلی ذخیره می شود.
3. این عمل باعث تنظیم شدن موتور با قطعه بهینه ساز مصرف سوخت می شود که اثر گذاری خوبی بروی اطلاعات حاصل شده از قطعه و ست شدن ان با ECU ماشین می شود.
پرسش:
تفاوت میان بهینه ساز سوخت با بهینه ساز سوخت حرفه ایی چیست؟
پاسخ:
بهینه ساز سوخت از دو مگنت نئودیمیومی برای ایجاد یک میدان مغناطیسی با قدرت 8000 گوس استفاده می کند در حالی که بهینه ساز سوخت حرفه ای از مگنتهای فوق قدرتمند نئودیمیم که یک میدان مغناطیسی با قدرت 22000 گوس تولید می کند.
بهینه ساز سوخت در آزمایش ها نشان داد که علاوه بر کاهش 24 درصد از مصرف سوخت از نشت گازهای مضر سوختی می کاهد.

تبدیل شدن به یک فروشنده نتایج آزمون نمونه کارکردها همکاری     لینک ها
 
نقشه سایت

.Copyright 2012 -  MagneticPlus.ir  All Rights Reserved